wtorek, 19 lutego 2013

Lista Obecności

No więc... Doigraliście się. Obiecana lista jest.

Elektrika la Wente - Swoje zadanie właściwie wykonałam (Onnea jest tutaj dzięki mnie), ale coś jeszcze wymyślę.
Broken - Nie dostałam informacji, co do Twego zadania.
Draca - Były aż trzy propozycje z Twojej strony. Bardzo ważna jest jakaś nowa osoba, ale oczywiście inne zadania również są ważne. Więc daję pełną swobodę wyboru.
Nightfeel  - Nic nie wiem.
Onnea - Ciebie to nie objęło, tak więc nie będę od Ciebie nic wymagać.
Raicho - Zrobiła grafikę i aktualnie robi ramki
San - Obiecałaś ogarnąć trochę bloga, więc liczę na Ciebie.

Zielony - podpisani, wykonali zadanie.
Niebieski - podpisani, nie wykonali zadania.
Czerwony - niepodpisani. 

WAŻNE!
Czas na podpisanie się macie do  8 marca! Na zadania czekam do 18 marca.
Jeśli ktoś już wie, że nie zdąży wykonać zadania proszę powiedzieć to już teraz! 

11 komentarzy:

  1. [ *Zrobi sobie drugie konto, i takim sposobem powiekszy WH. o:* ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Bro będzie musiała mieć dzieci, żeby mogło być multikonto... Dzieciaki!! Yay!!!*

      Usuń
  2. ALE JA SIĘ ZGŁOSIŁAM DO OPOWIADANIA. ; - ;
    A rysunek to Ty ode mnie wymusiłaś, choć i tak mam go zamiar narysować. W przyszłości. -.-'

    OdpowiedzUsuń
  3. Melduję swoją obecność. *zawołała z wyszczerzem na pysku*

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do obrazka, nie wiem czy go narysuję.
    Co do nowego w stadzie... też nie wiem, ale biegam od chatu do chatu.
    Co do opowiadania... czy opowiadanie pani S. jest aktualne, czy muszę od nowa?

    OdpowiedzUsuń
  5. demonessbvb@gmail.com - Dołączam. Jeśli mogę oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecny! - wyszczerzył się i zasalutował.

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisałam opowiadanie ale nie znalazłam nikogo do WH. (obecna jem że )Mogę znaleźć jakiś sojusz już prędzej.

    OdpowiedzUsuń