poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Coś ważnego.

Ha, teraz to Was dobiję, Kochani.
Nie, to nie pisze Nasza droga Elcia (która ma WH najwyraźniej w nosie) tylko ja - Rai.
Jestem w Radzie i dokładnie widzę, że Nasze stado umiera. Blog leży, o czacie już nawet nie wspomnę. Dlatego umieszczę tutaj parę WAŻNYCH podpunktów:

1. Arbuzie, już jakiś czas temu wysłałam Ci zaproszenie do bloga i nadal nie widzę KP Zacha.
2. Tak Kochani, doigraliście się. Robię Wam listę obecności i daję Wam czas na podpisanie się do 13 maja. Oto ona:
Raicho
Broken
Draca
Nightfeel
Demoness
Sasha
Zachariasz

Zieloni - podpisani; czerwoni - niepodpisani; niebiescy - usprawiedliwieni.

3. El, już jakiś czas temu miałaś napisać te stanowiska i opowiadanie, a ja nadal tego nie widzę. Błagam Cię, nie olewaj WH i napisz do mnie, bo potrzebuję pomocy.
4. Miałam pomysł taki, że można by dać do WH jakąś fabułę, ale czy Wam się to podoba czy nie - chcę usłyszeć w komentarzach.W każdym bądź razie, eventy i jakiekolwiek pomysły na konkursy piszcie w komentarzach, albo do mnie (43238054) i El na GG.
5. Niedługo na WH zawita nowa grafika, przez (nieoficjalnego; patrz punkt pierwszy) członka Zachariasza. Z góry Ci dziękuję i dostaniesz coś w zamian.
6. Nie będę tego ukrywać, Demoness von Biersack, Twoje KP jest nadmiernie krótkie, a nie chcemy robić tu z WH pokemońskiego stada, dlatego proszę Cię, rozszerz ją i choćby w paru zdaniach opisz charakter. (dziękuję Ci za uwagę, Arbuzie)
7. KAŻDEGO KTO NIE PODPISZE SIĘ NA LIŚCIE DO WYZNACZONEGO TERMINU - WYWALAM ZE STADA BEZ WIEDZY EL, TO NIE SĄ ŻARTY.

Może i to nie fair, że wcielam się w alphę, ale mam dosyć olewania tej ciszy tudzież panującą, w końcu to ja chciałam odnowić WH i przywrócić do życia. Nie pozwolę, byście mi znowu umarli.
Wybacz El, za to karygodne zachowanie, ale jestem zmuszona, by to napisać.

PS: Tak, nie umiem pisać takich rzeczy i chuj.

Wasza kochana lub też nie - Raicho.

9 komentarzy:

  1. (Nie mam pomysłu na notę i muszę najpierw skończyć rysunek, więc wybacz. Postaram się napisać to cholerstwo do końca tygodnia.
    A co do fabuły. Wiele stad ową 'fabułę' posiada i jest to bardzo przydatne. W sumie, nawet urozmaica grę. Myślę, że to dobry pomysł i od razu mówię, że jeżeli owy blog nazywa się "Wataha Halloween" to fabuła z halloween i czymś mhrocznym powinna być związana, czyż nie? Tak samo jak nasze postacie. Nazwy nie tworzy się ot tak, żeby było fajnie, więc trzeba coś z tym zrobić.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [ Spoko, rozumiem to
      Właśnie wiem o tym doskonale, dlatego będę myśleć nad tym, choć nie wiem, czy każdy by chciał "mhroczną" fabułę. Nazwa była wymyślona przez El bodajże, ale nie wiem jaki ma w sobie cel. W każdym bądź razie, trzeba coś wymyślić. ]

      Usuń
    2. (Nie chodzi o takiego typowego mhroka, a żeby wpleść w fabułę jakiś tajemniczy, strachowy smaczek.)

      Usuń
    3. [ Na pewno wezmę to pod uwagę i coś wykombinuję. Dziękuję za pomysł i skomentowanie i grafikę i nagłówek i kurcze za wszystko.' ]

      Usuń
  2. Nie wiem, co Wam odpierdolilo z tym wygladadem, ale jestem. | Broken.

    OdpowiedzUsuń