poniedziałek, 20 maja 2013

Od razu przepraszam, że mnie nie było. Realnie jeżdżę konno, a musiałam się przygotować do bardzo dużych zawodów, teraz będę aktywna. Mam zamiar napisać opowiadanie o moim dzieciństwie :-).
Mam nadzieje, że mi wybaczycie. Teraz będę się udzielać, jeżeli potrzebujecie pomocy nie wahajcie się, jestem do waszej dyspozycji. Na chat'cie również będę częściej.
Pozdrawiam!
Ah, no tak. Moja nowa notka.
-


 'Blackbird take his broken wings and lern to fly.'
Hellou.


Imię- Demoness von Biersack
Pseudonimy- Demonko,Dem,Ness,Nessia
Urodziny- 31.10.11
Stan Cywilny- Wolna.
Charakter- Zwariowana,pogodna, dziwna, wesoła,kocha śpiewać...
Historia- Ness jest jeszcze młoda , mało przeszła. Straciła rodziców i szuka zaginionej siostry , wtem , może sama pozna swą historię..
Hierarchia- Mag , Szaman, Avatar.
Rasa- 3/4 wilka eruzyjskiego, 1/4 husky syberyjskiego.



-



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz