piątek, 28 grudnia 2012

101 informacji, zagubionych w akcji.

Cześć. Mam Wam do przekazania.. No może nie 101 informacji, ale kilka na pewno. Nie zdziwcie się, jeśli będą to informacje trochę... Głupie. Nie musicie czytać wszystkich. Wystarczy, że przeczytacie te pogrubione (jeśli nie macie czasu). A jeśli go macie to zachęcam do przeczytania całości.

1. Sylwester. Raicho stwierdziła, że najlepiej będzie zrobić sylwester wcześniej (z racji tego, że kilka osób pewnie idzie na jakieś imprezy). Natomiast dziś usłyszałam od Dracy, że to by nie był sylwester. Tak więc- daję Wam możliwość wyboru i wypowiedzenia się w tej kwestii. Najwyżej zrobimy sylwester dwa razy i tyle.

2. Konkurs. Jest nas coraz więcej, a więc... Chciałabym ogłosić konkurs na znak rozpoznawczy WH. Chodzi o to, aby wymyślić coś, co będzie wyróżniało postaci z naszej watahy. Może to być cokolwiek, najlepiej kojarzącego się z Halloween (wszystkie postacie z watahy będą tą ową rzecz nosić/mieć/...). Np. naszyjnik z duchem, bransoletka z dynią itd. Ale może to być również coś zupełnie innego. Zdaję się na Waszą wenę twórczą. Trzeba ten znak w miarę szczegółowo opisać (Mój pomysł to naszyjnik w kształcie duszka, wykonany ze srebra. Jest niewielki- 5x2,5 cm. Uśmiecha się szeroko, ma również wygrawerowane oczy. Na odwrocie pozłacanymi literkami jest napisane: WH.) i dodać najlepiej własny rysunek, bądź ewentualnie zdjęcie. Zgłoszenia przyjmuję do 5 stycznia 2013 (sobota). Resztę informacji napiszę ja (bądź ktoś inny, bo nie jestem pewna, czy będę wtedy w domu).

3. Gratuluję San (tylko czekam jeszcze na notkę powitalną...) zdobycia 3 plusów. Dla niedoinformowanych osób- San zrobiła nowy regulamin WH, który pojawi się w najbliższym czasie. Jest też głównym administratorem chatu, co pewnie kilka osób już wie.. Dzieli się także ze mną i z Rai bardzo cennymi uwagami na GG i chacie. Dziękuję Sanu (nie wiem jak Rai, ale ja tak.)

4. Witam wszystkich nowych w watasze. Mam nadzieję, że znajdziecie tutaj Wasz dom.

5. Ogłaszam zakaz palenia wyrobów tytoniowych na terenie całej watahy. W głównym stopniu dotyczy to naszej kochanej Raicho, która usiłuje sobie zepsuć płuca i umrzeć na raka. Jednak (nie wiem, czy ktoś tu jeszcze pali) dotyczy to wszystkich w równym stopniu.

6. Chcę Wam przypomnieć/powiadomić, że w WH rolę fotek pełnią notki powitalne. Pod nimi piszemy do siebie i rozmawiamy.

7. Mam nadzieję, że będziecie dalej tak aktywni jak teraz (niemal codziennie na chat wchodzą ok. 3 osoby z watahy i ktoś z poza WH).

8. Dziękuję za przeczytanie tej notki i proszę o komentarze.

12 komentarzy:

  1. Mię w Sylwestra może nie być...(ponieważ nocuję u koleżanki)...Co do wyrobów tytoniowych.. palę. -Wyszczerzyła się podstępnie. -Ale sisha i bagienne ziele to nie tytoń.. -Zachichotała. -El, ty tego nie mówisz poważnie, hm?

    OdpowiedzUsuń
  2. A czemu nie? Chcemy, żeby powietrze było czyste. *Wyszczerzyła się do Drac.* Koniec z paleniem. Chyba, że będziesz siedziała poza terenami WH.. *Dodała po chwili.* (Dracu, a Ty wiesz, że możesz nie dożyć Sylwestra, nie?)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagle weszła naburmuszona dziewczyna.- ZGŁASZAM STRAJK, NIE MA TAK!-wrzasnęła i od razu narzuciła się na El.- Słuchaj żesz, mój nałóg, okej?! I żadne Nicorette mi NIE pomogą. Będę palić, czy tego chcesz, czy nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zjem. Nie ma palenia (Elcia jest uparta, Rai). Czy tego chcesz, czy nie. Musisz sobie jakoś poradzić. I nie interesuje mnie, jak.

      Usuń
    2. Słuchaj, nie jestem zwykłym człowiekiem. Raz zapalę i przestać nie mogę. ZROZUM, że cokolwiek będę brała i cokolwiek zrobię, nic nie pomoże!

      Usuń
    3. No dobra... To żart był przecież, geniuszu.

      Usuń
  4. Mnie też w sylwestra może nie być, ale to ie jest pewne. Jeśli będę w domku, zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zasadzie też nic nie mogę obiecać. Moim zdaniem możemy zrobić imprezę później.

      Usuń
  5. A może zrobimy sylwestra dzień przed sylwestrem? Bo po sylwestrze raczej mało osób wejdzie jak mniemam... (Te bóle głowy i nie tylko xd)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka właśnie była propozycja Rai. Moim zdaniem najlepsza zabawa jest w sylwestra, ale wtedy nie zawsze wszyscy mogą... Zobaczymy. Najwyżej zrobi się dwa i tyle.

      Usuń
    2. No wiesz, Night to za pewne w sylwestra nie może, ona ma w ten dzień DUŻO roboty :3 Ja stawiam na dzień PRZED sylwestrem i radzę decyzję szybko ustalić, bo sylwek się zbliża.

      Usuń
    3. Hahaha. No dobra.. Generalnie nie wiem, jak to będzie. Mam zajęte wszystkie wieczory od 30 do 7 (no może nie wszystkie, ale większość..) więc musicie ustalić coś sami, a ja postaram się być.

      Usuń