sobota, 19 stycznia 2013

Stadne opowiadanie!

Cześć. Wróciłam kilka dni temu i patrzę na bloga, a tutaj cicho...
Tak więc postanowiłam Was nieco rozbudzić. Zapraszam do stadnego opowiadania.
- O co chodzi?
Zgłaszają się wszyscy chętni i tworzymy listę. Kiedy zbierze się dostateczna ilość chętnych możemy zaczynać. Pierwsza osoba w kolejce zaczyna opowiadanie. Pisze pierwszą część i oddaje pałeczkę następnej osobie z listy. Druga osoba pisze dalszy ciąg i przekazuje trzeciej osobie itd.. Jeśli Nam się uda, zrobimy nawet kilka kolejek. Ważne jest, aby pilnować terminów, a jeśli nie da się rady napisać swojej części od razu przekazać opowiadanie osobie za sobą.
-Czas.
Każdy ma maksymalnie tydzień na napisanie swojej części, licząc od dnia publikacji poprzedniej.
- Temat.
Aktualnie nie mam za bardzo pomysłu... Powinniśmy się udać na jakąś wyprawę, ale nie koniecznie. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, proszę pisać. Wybierzemy najciekawszy.
- Chętni.
W następnej notce, która pokaże się w przyszłą sobotę/niedzielę (zobaczę jak mi się uda napisać) zostanie opublikowana pełna lista osób, które będą pisały opowiadanie stadne. Jeśli ktoś będzie bardzo chciał, możemy go wcisnąć w trakcie trwania opowiadania, jednak będzie musiał napisać w swojej części jak dostał się do nas (jeśli wyruszymy na wyprawę). Zgłaszać się proszę w komentarzach, ewentualnie na GG bądź chacie (ale wtedy lepiej mi jeszcze przypomnieć).

Mam nadzieję, że fajnie nam to wyjdzie. Do zobaczenia na chacie!
PS. W najbliższym czasie może pojawić się lista obecności!!

12 komentarzy:

  1. Ja bym się zgłosiła, ale nie chce być pierwsza |D Poza tym, to jest tak, że: Ktoś pisze coś o sobie czy całym stadzie? A jeśli przekazuje dalej, to kolejna osoba pisze dalsze dzieje i decyduje co dalej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz pisać albo oczami swojej postaci, albo nie. Jak chcesz. Tak, kolejna osoba pisze dalej i sama wymyśla co się będzie dziać.

      Usuń
  2. Ja jestem chętny. Uwielbiam takie stadne opowiadania! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajno. :D To mamy już 5 osób, razem ze mną (jeszcze Rai i San). Tylko musimy jeszcze temat wymyślić.

      Usuń
  3. Jupi!odzyskałam konto :3. Wybaczcie za nb, ale na flash listę zaglądałam i was nie widziałam.
    Ja nigdy jeszcze nie pisałam stadnego opowiadania O.O, więc raczej się nie zobowiążę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Debora, oczywiścię xD

      Usuń
    2. Ok, ok. Nie było na liście przez dłuższy czas, bo San przestawiła i się nie wyświetlał chat WH w żadnej kategorii. Teraz już jest ok i musimy się uaktywnić.
      Nie pisałaś, powiadasz? No to trzeba to nadrobić.

      Usuń
  4. No to teraz jeszcze temat wyprawy, co? Proponuje wyprawę na zaginioną wyspę. Po starożytną księgę, dzięki której poznamy wiele zaklęć, magicznych zwierząt, roślin i przedmiotów. Będziemy mogli nauczyć się przygotowywać wiele eliksirów. Jednak wyspy nikt jeszcze nie odnalazł, a śmiałkowie nie wrócili do domów. Jak myślicie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobry pomysł :D Dla Dracy IDEALNY. Będzie wniebowzięta nowym zielskiem >D

      Usuń
  5. Dla mnie bomba! To super pomysł. Już się doczekać nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ok. No to czekamy do końca tygodnia i lecimy.

    OdpowiedzUsuń