czwartek, 21 marca 2013

Ogłoszenia Parafialne.~

Oi. Taka tam notka organizacyjna, jak zawsze.
1. Dziękuję Wam bardzo za kolejne dwie części opowiadania.
2. Przepraszam za dłuższą nieobecność na blogu, poprawię się. Miałam dzisiaj testy do gimnazjum (było średnio, jeśli kogoś to interesuje), 4 kwietnia mam sprawdzian szóstoklasisty i wreszcie koniec wszystkiego po 8 kwietnia (sprawdzianik z historii i praca z przyrody). Tak więc- postaram się już być, ale w pełni będę po 8.04.
3. Jakieś plany na zająca? Proponuję coś zorganizować, żeby było ciekawiej na blogu.
~ No, a teraz już te drobne zamiany. ~
4. Raicho zrezygnowała ze stanowiska w RW. Dziękuję Ci z całego serducha za pomoc, której było nie mało. Mam nadzieję, że jeśli znajdziesz więcej czasu postanowisz wrócić w szeregi Najstraszniejszych. Edit: Rai zostaje w RW, cieszymy się.
5. Zerwaliśmy sojusz z SPS o czym prawdopodobnie kilka osób już wie. Nie będę podawać przyczyn, być może dowiecie się w najbliższym czasie.
~ Koniec informacji. ~
6. Wszelkie pomysły na ulepszenie bloga proszę zgłaszać, wszystko się przyda.
7. Co z Waszymi zadaniami na Listę? Coś ich nie widać..
8. Moja część opowiadania pojawi się dziś/jutro/w sobotę (nie wiem, jak wena dopisze).
9. Do zobaczenia w najbliższej przyszłości.
10. Amen.

9 komentarzy:

  1. Zostaję w RW, gimbusy. Strzeżcie się mnie nadal. |D
    San miała napisać notkę o bitwie wodnej w lanego.
    Ja nie mam żadnych pomysłów.
    Postaram się ściągnąć jakąś osobę na bloga, ale niczego nie obiecuję.


    Ceap pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rai, co to za zmienianie tytułu MOJEJ notki?! Powieszę za flaki na drzewie *-*.
      Mhm.. Ja tam stawiam na zająca. *Epic idea.* Najt będzie zającem i zrobimy zawody. Kto złapie zająca, ten wygrywa.
      Ściągaj, ściągaj. Liczem na Ciebiem xD.

      Sev też pozdrawia.

      Usuń
  2. Ou, ja również mam w kwietniu ten cholerny test. Gimbazo, przybywam! I przepraszam że nie udzielam się zbytnio na blogu i chacie, ale mam ważne sprawy na głowie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zajączek Najt będzie kicał po polance. *o*

      Usuń
    2. No, a jak. Będzie fajnie. Najt, musisz schować prezenty w nocy! *Będzie czekać i go złapie.*

      Usuń
    3. A ma ktoś może strój zajączka? o:

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń