poniedziałek, 25 marca 2013

Stanowiska.

Oi.
Nie tak dawno (gdyż było to wczoraj ok. 23) wpadłyśmy z Raicho na pomysł, aby zrobić troszkę zmian w stanowiskach. Chcemy to nieco urozmaicić, żeby każda pozycja w watasze wiązała się z jakąś odpowiedzialnością. Mamy nadzieję, że podobają Wam się zmiany.
Na początek- wszystkie stanowiska zostają usunięte i rozpisane na nowo.
~Stanowiska zwykłe.~
1. Aby otrzymać zwykłe stanowisko należy wykazać się na chacie umiejętnościami wystarczającymi do objęcia wybranego stanowiska.
2. Załóżmy, że zdajesz na stanowisko Zielarza. W przypadku, kiedy Gł. Zielarz został wybrany, to on ocenia, czy nadajesz się na owe stanowisko. Jednak jeśli wybrany nie został, musisz poprosić o to kogoś z RW (Rai bądź mnie).
3. Kiedy obejmiesz stanowisko automatycznie zobowiązujesz się do wykonywania zadań, które zostaną Ci przydzielone przez Gł. (Twoje stanowisko), ewentualnie przez kogoś z RW.
4. W czasie eventów i gry na chacie powinieneś pokazywać, że obejmujesz to stanowisko.
~Stanowiska Główne.~
1. Aby objąć stanowisko główne, należy wykazać się niezwykłą biegłością w swojej dziedzinie. Jeśli do owego stanowiska startuje jednocześnie kilka osób, należy otrzymać najlepszy wynik.
2. Ważne jest, iż jako (Główne stanowisko) jesteś zobowiązany do "egzaminowania" osób startujących na nie.
3. Masz prawo do powołania kogoś na stanowisko zwykłe (Uwaga! Ta osoba musi odznaczać się w owej dziedzinie.), jak i odwołania z niego jakiejś osoby (to jednak należy zgłosić RW i wyjaśnić dlaczego kogoś odwołujesz.).
4. W przypadku, kiedy stanowisko Główne jest zajęte, a Ty uważasz, że lepiej się na nie nadajesz należy to zgłosić RW, wtedy odbędzie się turniej między Tobą a osobą zajmującą stanowisko Główne.
5. Nie należy nadużywać władzy, jaką daje stanowisko Główne.
~Stanowiska~
~* Wojna *~
Gł. Wojownik: Odznacza się niezwykłą biegłością w sztuce walki białej.
Wojownicy: Odznacza się biegłością w sztuce walki białej.
Gł. Zabójca: Odznacza się niezwykłą biegłością w sztuce zabijania.
Zabójcy: Odznacza się biegłością w sztuce zabijania.
Gł. Szpieg: Odznacza się niezwykłą biegłością w sztuce szpiegowania.
Szpiedzy: Odznacza się biegłością w sztuce szpiegowania.
Gł. Zwiadowca: Odznacza się niezwykłą biegłością w sztuce zwiadowczej.
Zwiadowcy: Odznacza się biegłością w sztuce zwiadowczej.
Gł. Strateg: Odznacza się niezwykłą biegłością w obmyślaniu strategii bitewnej.
Stratedzy: Odznacza się biegłością w sztuce strategii bitewnej.

~* Medycyna *~
Gł. Medyk: Odznacza się niezwykłą biegłością w sztuce medycyny.
Medycy: Odznacza się biegłością w sztuce medycyny.
Gł. Zielarz: Odznacza się niezwykłą biegłością w sztuce zielarstwa.
Zielarze: Odznacza się biegłością w sztuce zielarstwa.
Gł. Uzdrowiciel: Odznacza się niezwykłą biegłością w sztuce leczenia magią.
Uzdrowiciele: Odznacza się biegłością w sztuce leczenia magią.

~* Magia *~
 Gł. Mag: Odznacza się niezwykłą biegłością w sztuce walki magią.
Magowie: Odznacza się biegłością w sztuce walki magią.
Gł. Wróżbita: Odznacza się niezwykłą biegłością w sztuce jasnowidzenia.
Wróżbici: Odznacza się biegłością w sztuce jasnowidzenia.
Gł. Alchemik: Odznacza się niezwykłą biegłością w sztuce alchemii.
Alchemicy: Odznacza się biegłością w sztuce alchemii.

~* Łowy *~
Gł. Myśliwy: Odznacza się niezwykłą biegłością w sztuce łowów.
Myśliwi: Odznacza się biegłością w sztuce łowów.
Gł. Tropiciel: Odznacza się niezwykłą biegłością w sztuce tropienia.
Tropiciele: Odznacza się biegłością w sztuce tropienia.

~* Straż *~
Gł. Strażnik Nocny: Odznacza się niezwykłą biegłością w czuwaniu.
Strażnicy Nocni:  Odznacza się biegłością w czuwaniu.
Gł. Strażnik Dzienny: Odznacza się niezwykłą biegłością w czuwaniu.
Strażnicy Dzienni: Odznacza się biegłością w czuwaniu.
Gł. Strażnik Granic: Odznacza się niezwykłą znajomością terenów watahy.
Strażnicy Granic: Odznacza się znajomością terenów watahy.

~* Opieka i Nauka *~
Gł. Opiekun Szczeniąt: Odznacza się niezywkłą cierpliwością i zamiłowaniem do opieki nad szczeniętami.
Opiekunowie Szczeniąt: Odznacza się cierpliwością i zamiłowaniem do opieki nad szczeniętami.
Gł. Nauczyciel Walki: Stanowisko otrzymuje opiekun, który odznacza się niezwykłą biegłością w sztuce walki.
Nauczyciele Walki: Stanowisko otrzymuje opiekun, który odznacza się biegłością w sztuce walki.
Gł. Nauczyciel Magii: Stanowisko otrzymuje opiekun, który odznacza się niezwykłą biegłością w sztuce magii.
Nauczyciele Magii: Stanowisko otrzymuje opiekun, który odznacza się biegłością w sztuce magii.
Gł. Nauczyciel Polowania: Stanowisko otrzymuje opiekun, który odznacza się niezwykłą biegłością w sztuce łowów.
Nauczyciele Polowania: Stanowisko otrzymuje opiekun, który odznacza się biegłością w sztuce łowów.

Można startować do max. 4 stanowisk, w tym 2 Głównych (z czego należy wybrać jedno, jeśli dostanie się oba).
Stanowiska na które chcecie startować jak i wszelkie pytania proszę zgłaszać w komentarzach.
Dziękuję za uwagę i życzę miłego wieczoru

PS. W najbliższym czasie podam zadania na wybrane przez Was stanowiska.

2 komentarze:

  1. Yay! W końcu to napisałaś. |D
    Raichusia od razu zgłasza się na stanowisko zabójcy i Gł. Zwiadowcę. o:'
    Mogę Ci pomóc w zadaniach, jak chceta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu? Aż tak długo nie czekałaś, bez przesady.
      Ok... Gł. Zwiadowca i zabójca... Dobra.
      Chce. Brakuje mi pomysłu na kilka stanowisk..

      Usuń